Generalitat de Catalunya

CONCERT DE NADAL, 20 DE DESEMBRE

A les famílies dels nens i de les nenes de 1r a 5è

Benvolguts,

En el marc de la celebració de la festa de Nadal, és tradició de l'Escola preparar des de la classe de música un concert de nadales.

El proper dimecres dia 20 a la tarda el farem per a tots vosaltres. Començarem a les 15:00h i calculem una durada d'una hora i quart.

Per a nosaltres és una activitat molt important: l'alumnat la viu intensament, s'hi dediquen molts esforços i tots hem de col.laborar-hi perquè sigui un èxit. Per això, com a tots els concerts, no es podrà entrar ni sortir del menjador mentre els nens i les nenes estiguin actuant.

També us demanem que feu venir els vostres fills i filles amb la roba que considereu més adequada per a un concert; si us plau, per un dia, hauríeu d'evitar la roba d'esport.

Moltes gràcies i fins el dia 20

Ben atentament,

Equip de professorat

Barcelona, 14 de desembre de 2006

PESSEBRE VIVENT, 21 DE DESEMBRE

A les famílies de l'alumnat de l'Escola

Benvolguts

1. Com cada any els nens i les nenes de 6è faran una representació del Pessebre per celebrar el Nadal. Enguany, a més, celebrem el desè aniversari. Esteu tots convidats a visitar-lo el dia 21 des de les 10:15h del matí fins a les 13:00h, només heu de tenir en compte que faran un petit descans de 11:30 a 12:00h. Enguany, també com a part del treball que fem a l'Escola sobre la solidaritat en el marc de l'educació en valors hem pensat recollir una aportació voluntària per part dels visitants.Els diners obtinguts aniran destinats a la campanya que la Creu Roja promou en aquestes dates amb el lema: "Regala il.lusions"

2. També, en el marc del Pessebre Vivent, els i les alumnes de 6è vendran plantes nadalenques al preu de 2 i 3€ cadascuna amb la finalitat de recollir diners per la sortida de final de curs. Esperem la vostra col.laboració.

3. A més, us informem que el dijous dia 21 les classes es desenvoluparan en horari de jornada continuada:

• Educació infantil: de 9:00 a 13:00h
  • Educació primària: de 8:30 a 13:30h

El servei de menjador acabarà a les 16:30h de la tarda, hora de començar les activitats extraescolars pròpies del dijous.

Ben atentament.

Equip de professorat