XERRADA DE CARLES CAPDEVILA

A L’ESCOLA BARCELONA

DIJOUS 24 D'ABRIL DE 2008, A LES 20.00 h

Salutacions ben cordials,

Us convidem a la xerrada que tindrà lloc el proper dijous  24 d´abril , a les 20.00 hores al CEIP BARCELONA (C/ Evarist Arnús 2-4, Barcelona).

El conferenciant és el periodista CARLES CAPDEVILA i porta per títol EDUCAR DE MOLT BON HUMOR.

Ens farà molta il·lusió comptar amb la vostra presència.

Us preguem que en feu la difusió en els vostres àmbits.

Després de la xerrada compartirem una estona de conversa i una copeta de cava!

Ens veiem el dijous!

CARLES CAPDEVILA, llicenciat en filosofia i periodista.  Des que el 1999 va escriure Criatures i companyia sobre l’experiència de la paternitat no ha deixat de fer xerrades a escoles sobre el tema. És director del programa EDUQUEU LES CRIATURES, que s'emet els  diumenges al matí a Catalunya Ràdio i del programa QUI ELS VA PARIR!, que s'emet a TV3. També col·labora en altres programes de TV3 i en seccions d'opinió de diaris i emissores de ràdio.

A partir de l'experiència pròpia en l'educació dels seus tres fills, Carles Capdevila analitza en clau irònica les obsessions dels pares en el procés educador, la relació pares-mestres i fa una crida a la necessitat de posar-hi els cinc sentits, en l'educació: sentit comú, sentit moral, sentit de la responsabilitat, sentit del ridícul i - sobretot- sentit de l'humor.

Qüestions pràctiques: Com ja és tradició, després de la conferència compartirem un petit refrigeri amb els pastissos i els plats de recepta casolana peu vulgueu portar i  cava. Sempre va bé una estona per xerrar tranquil·lament !

Sabem que venir suposa un esforç, i que  venir tots dos molt més perquè resulta difícil trobar qui ens substitueixi a determinades  hores de banys i sopars, però l’enriquiment de les nostres famílies i el futur dels nostres fills i filles s’ho val.

Organitza l'AMPA del CEIP Barcelona