Generalitat de Catalunya

08028 Barcelona
Tel/Fax 93 330 06 50
ceip-barcelona@centres.xtec.es

A les famílies dels i les alumnes de I'Escola.

Benvolguts:

Com que sembla que hi ha una carta confusió respecte al tema de les entrades i els retards, novament us fem a mà el que està escrit al Reglament de Règim Intern, aprovat pel Consell Escolar:

"5- NORMES DE FUNCIONAMENT

Puntualitat
Les portes del centre quedaran obertes 5 minuts abans de les entrades.
Els alumnes de P5 que arribin tard seran acompanyats par la conserge a la classe.
Quan un/a alumne/a arribi tard, cal que la familia ho justifiqui per escrit.

Entrados i sortides
Guarderia:
Entren per la porta principal.
En horari habitual de classe
Educació Infantil P-3:
Durant tot el curs els pares/mares acompanyaran els nens de P3 fins al Parvulari i/o servei de guarderia i també els recolliran allà a la sortida.
Educació Infantil P-4:
Els alumnes entraran acompanyats com a P3 durant el mes de setembre fins el porxo de Parvulari on els esperarà la tutora i els acompanyarà a la classe.
Educació Infantil P-5 i Educació Primària:
Tots els alumnes, en obrir-se les portes de l'Escola entraran per fer les files al porxo/pati, segons els indiquin els/les mestres, que els acompanyaran fins a las seves aules.
Per sortir, els mestres els acompanyen a l'escala i van baixant per grups/classe fins al vestíbul.
L'alumnat que no realitzi activitats extraescolars sortirà per la porta de la reixa. Els que realitzin activitats extraescolars tots surten per la porta de la reixa. Cal que les famílies recullin els seus fills/es al lloc que se'ls designi.

Accés a l'escola per part dels familiars
Les famílies podran accedir a l'escola quan l'alumnat ja hagi fet l'entrada al Centre, més o menys a ¼ de 10h i a ¾ de 3h.

Per una bona convivència, és molt important que totes les famílies siguem respectuosos amb la normativa.

Ben atentament

Equip Directiu