METODOLOGIA PER PROJECTES
EL TREBALL PER PROJECTES ES BASA EN LA INVESTIGACIÓ, EL DESCOBRIMENT, LA RECERCA... ON L'ALUMNE ESTABLEIX ALLÒ QUÈ VOL INVESTIGAR SOBRE EL TEMA A TRACTAR, FA UN RECULL D'INFORMACIÓ, L'ANALITZA... PER TAL DE CONSTRUIR UNS NOUS APRENENTATGES SOBRE EL TEMA ESCOLLIT. CAL DIR, NO OBSTANT, QUE TOTA AQUESTA METODOLOGIA ES PORTA A TERME TOT RESPECTANT ELS DIFERENTS RITMES D'APRENENTATGE DELS ALUMNES. |
|||||
MITJANÇANT UN PRIMER DIÀLEG SABEM QUINS SÓN ELS CONEIXEMENTS PREVIS DELS ALUMNES I QUÈ VOLEN APRENDRE SOBRE LA MEDITERRÀNIA. A PARTIR D'AQUÍ, ATENENT ELS INTERESSOS DELS INFANTS (ÉS A DIR, D'ALLÒ QUE ENS HAN TRANSMÈS QUE VOLEN SABER), FAREM UNA RECERCA, AMB L'AJUT DELS PARES, MIRANT LLIBRES, VEIENT PEL·LÍCULES, BUSCANT INFORMACIÓ I REALITZANT DIFERENTS ACTIVITATS PROPOSADES PELS MESTRES ON ES TREBALLIN DIVERSES QÜESTIONS. | ![]() |
||||
FINALMENT ES REALITZA UN DIÀLEG COL·LECTIU ON ELS ALUMNES APORTEN EL QUÈ HAN APRÈS. PER ACABAR HI HA UNA AVALUACIÓ A PARTIR DE LA COMPARACIÓ DELS RESULTATS OBTINGUTS EN EL PRIMER DIÀLEG, ON OBSERVEM ELS CONEIXEMENTS PREVIS DELS ALUMNES, I EL DARRER DIÀLEG, ON OBSERVEM ELS CONEIXEMENTS FINALMENT ADQUIRITS. |
|||||
![]() |
|||||
CLICANT A SOBRE DE CADA CURS PODREU LLEGIR EL QUE VAN DIR ELS ALUMNES DE CADA CLASSE SOBRE EL QUÈ SABIEN DE LA MEDITERRÀNIA I EL QUÈ VOLÍEN SABER. | |||||
Educació
Infantil
|
|||||
Cicle Inicial |
|||||
Cicle Mitjà |
|||||
Cicle
Superior
|