METODOLOGIA PER PROJECTES

EL TREBALL PER PROJECTES ES BASA EN LA INVESTIGACIÓ, EL DESCOBRIMENT, LA RECERCA... ON L'ALUMNE ESTABLEIX ALLÒ QUÈ VOL INVESTIGAR SOBRE EL TEMA A TRACTAR, FA UN RECULL D'INFORMACIÓ, L'ANALITZA... PER TAL DE CONSTRUIR UNS NOUS APRENENTATGES SOBRE EL TEMA ESCOLLIT. CAL DIR, NO OBSTANT, QUE TOTA AQUESTA METODOLOGIA ES PORTA A TERME TOT RESPECTANT ELS DIFERENTS RITMES D'APRENENTATGE DELS ALUMNES.

MITJANÇANT UN PRIMER DIÀLEG SABEM QUINS SÓN ELS CONEIXEMENTS PREVIS DELS ALUMNES I QUÈ VOLEN APRENDRE SOBRE LA MEDITERRÀNIA. A PARTIR D'AQUÍ, ATENENT ELS INTERESSOS DELS INFANTS (ÉS A DIR, D'ALLÒ QUE ENS HAN TRANSMÈS QUE VOLEN SABER), FAREM UNA RECERCA, AMB L'AJUT DELS PARES, MIRANT LLIBRES, VEIENT PEL·LÍCULES, BUSCANT INFORMACIÓ I REALITZANT DIFERENTS ACTIVITATS PROPOSADES PELS MESTRES ON ES TREBALLIN DIVERSES QÜESTIONS.

FINALMENT ES REALITZA UN DIÀLEG COL·LECTIU ON ELS ALUMNES APORTEN EL QUÈ HAN APRÈS.

PER ACABAR HI HA UNA AVALUACIÓ A PARTIR DE LA COMPARACIÓ DELS RESULTATS OBTINGUTS EN EL PRIMER DIÀLEG, ON OBSERVEM ELS CONEIXEMENTS PREVIS DELS ALUMNES, I EL DARRER DIÀLEG, ON OBSERVEM ELS CONEIXEMENTS FINALMENT ADQUIRITS.

CLICANT A SOBRE DE CADA CURS PODREU LLEGIR EL QUE VAN DIR ELS ALUMNES DE CADA CLASSE SOBRE EL QUÈ SABIEN DE LA MEDITERRÀNIA I EL QUÈ VOLÍEN SABER.
Educació Infantil

Cicle Inicial

 

Cicle Mitjà

   
Cicle Superior
   

INICI