Alumnes

Curs 2007-08

Aquest espai està destinat a mostrar algunes de les activitats que els nostres alumnes porten a terme durant el curs escolar.

. Continuem amb LA CARTELLERA VERDA de l'escola. Aquest any treballem Els animals en perill destinció Podeu també donar un cop d'ull al projecte: ELS ARBRES.

. Continuarem mostrant les activitats tant lúdiques com més espècificament d'aprenentatge als apartats de LES NOSTRES FESTES i TREBALLS.

. No us podeu perdre la 10a. MOSTRA DE MONIATOS que s'ha portat a terme durant la celebració de la Castanyada. Aquest any festa grossa ja que hem arribat als 10 anys sense interrupció d'aquesta activitat. MOLTES FELICITATS!!!

. A ENGLISH CORNER hi podeu trobar alguns dels treballs i projectes fets a l'aula d'anglès. Aquest curs també iniciem la 2a. MOSTRA DE PUMPKINS.

. La festa sobre El Modernisme

. En El meu raconet, la nostra mestra d'Educació Física ens proposa activitats i bons consells.

ESPEREM QUE HO DISFRUTEU!