EDICIÓ 2009

Encara que amb una mica de retard, aquí teniu l'edició de la nostra revista del 2009.

Com ja és tradicional, la revista elaborada pels alumnes que han finalitzat la Primària el curs anterior, surt a la llum uns mesos després per tal de vincular-los de nou a l'escola. La intemporalitat de la majoria dels temes tractats permet aquesta opció, encara que el nostre compromís de futur és acostar-nos al màxim a les dates reals de realitació.

Enguany veureu que, sense ser monotemàtica, la majoria d'articles i reportatges toquen temes de conservació del medi i creixement sostenible, qüestions que representen una de les màximes preocupacions dels nois i noies del nostre centre.

A continuació us oferim el vídeo de presentació. (Inclou "tomes falses") Esperem que gaudiu dels reportatges.

Accediu des d' aquí a tots els apartats de la revista i els seus autors.

Els temes que ens criden l' atenció. No deixis de veure aquest apartat.
I encara més
Una mica de tot. Però tot del màxim interès.
El nostre equip ofereix les seves opinions.
Una visió artística del tema central, pròpia i aliena.

Free counter and web stats