Institut Francesc Macià - Cornellà

ENLLAÇOS
Departament d'Educació
Citilab-Cornellà

Benvinguts a la pàgina web de l’Institut Francesc Macià, el centre degà de Cornellà.

Estem treballant perquè aquesta web us sigui útil i entenedora.

Vine a l'institut

NOVETAT!!

El nostre equip de robòtica ha guanyat el premi al millor projecte científic a la jornada que s'ha celebrat el dia 31 de gener. Aixó li dona pas a participar a la final nacional que tindrà lloc el proper dia 21 de febrer a COSMOCAIXA-Barcelona. FELICITATS!!

FIRST LEGO LEAGUE

L'equip de l'Institut Francesc Macià participa a la competició internacional Firs Lego League

Els alumnes de l'equip de robòtica del nostre institut (FMC), participen aquest diumenge 31 de gener, a la competició de robòtica Fist Lego League.
Són alumnes d'educació secundària de primer fins a quart curs i primer de batxillerat.
(Marc Gómez, Alberto Bozal, Adrià Arroyo, Javier Portillo, Álvaro Díaz, Arnau Pérez i Jesus Raigón. Els entrenadors són: Adrià Pérez, Marc Junyent i el prefessor Sergi Peire.

Jornades de conferències sobre comunicació

Folletó1

L'institut Francesc Macià, en col.laboració amb el Laboratori digital Citilab, organitza aquestes jornades de debat, dirigides als alumnes de batxillerat i al pùblic en general.
Intervenen periodistes de reconegut prestigi, escriptors, filòlegs i representants de diverses d'entitals.

Es realitzen durant els propers dies 9, 10 i 11 de febrer.

Jornada de portes obertes
al nostre institut

Convidem tots els interessats en l’Institut a participar en les sessions de Portes Obertes. Consisteixen en una presentació dins de la Sala d’actes (planta baixa), a càrrec de la direcció del centre, i després un passeig per la majoria d’instal·lacions sota el guiatge d’algun dels professors del claustre, que gustosament respon les preguntes que tinguin els pares i els alumnes.

La Jornada  de Portes Obertes d’ESO del 2010 és el dimecres 20 de gener, a les 18.00h.
Només per a famílies (no admetem alumnes de primària o ESO sols).
Des del curs 2008-09 els centres de primària adscrits a l’Institut són les escoles públiques Ignasi Iglésias, Sant Miquel i Els Pins, però el curs 2009-10 s’hi han matriculat, només a 1r, alumnes de 18 escoles diferents (més els provinents d’altres països).

Cal dir que en aquesta hora només hi ha classes de nocturn; les aules d’ESO són buides. A més, ja és fosc. Demanem una mica d’imaginació per fer-se una idea de la realitat del centre.

Tradicionalment n’hi ha una altra, específica per al Batxillerat, que enguany serà el dimecres 21 d’abril, també a les 18.00.

Un grup d'alumnes del nostre institut participen al concurs de robotica Firs Lego League.....+

Citilab-Cornellà

La preinscripció escolar per al curs que ve es farà del 2 al 16 de febrer. El proper curs escolar començarà el 7 de setembre i finalitzarà el 22 de juny.
Jornades de portes obertes a les escoles i instituts de Cornellà pel curs 2010/2011

Institut Francesc Macià - 2010 - C/ Joan Maragall, s/n. 08940 Cornellà de Llobregat - Tfn 93 480 15 09
INS Francesc Macià