C. Prado 43-47 - 08907 L'Hospitalet de Llobregat -

Tel. 933 351 139 - e-mail: a8018078@xtec.cat

BENVINGUTS A LA NOSTRA ESCOLA

L'Equip directiu i el Claustre de Professors de l'Escola Mare de Déu de Bellvitge us donem la benvinguda i us desitgem un bon curs.

Tota la Comunitat escolar dedicarà esforços perquè el nou curs sigui profitós en la formació personal i intel·lectual del nostres alumnes,
Per dur a terme una bona tasca educativa i formativa, és fonamental la col·laboració i coordinació de l'escola i la família. Us animem a cooperar amb nosaltres per aconseguir estabilitat i seguretat als vostres fills durant la seva formació.
Veniu a parlar amb els professors/es del vostres fills/es per informar-vos sobre la seva actitud, rendiment i evolució, i així contribuir en el seu desenvolupament.

En aquestes pàgines teniu una petita mostra de qui som i què fem al llarg el curs escolar. Però per aprofundir en algun aspecte que us interessi més, apropeu-vos a l'escola i us informarem de forma més acurada.

L'objectiu de la nostra Escola és l'educació integral dels nostres alumnes.

Aquesta tasca implica l'exigència i la responsabilitat en l'estudi i en el treball, i al mateix temps un compromís en la creació de valors socials i humans que comporti una relació respetuosa entre tots.

v