CCurs 2008-09

Els cursos de 5è i 6è hem començat a fer un bloc (blog) que és com una pàgina web en la que l'autor hi escriu textos o penja imatges o vídeos. Els que llegeixen el bloc poden també afegir comentaris sobre allò que han llegit o vist.
En aquest bloc que intentarem elaborar al llarg del curs hi anirem posant algunes activitats fetes pels alumnes a l’aula TAC* (abans TIC “informàtica”) i a d’altres aules i tot allò que pugui ésser interessant.

* Tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement                     CURS 2008-09

________________________________________________________________________________________________________________________

Curs 2009-10

Bloc de 5è .

Aquest espai és per gaudir d'un temps de reflexió sobre la tasca escolar.

BBloc de 4t .

Som el grup d'alumnes de 4t de l'escola Busquets i Punset de l'Hospitalet de Llobregat. Aquí trobareu penjades les nostres experiències.

Curs 2010-11

Bloc de 3r