PROJECTE EDUCATIU
SERVEIS i EQUIPAMENTS

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

La nostra escola està formada per un equip de mestres que treballa pel futur dels nostres alumnes.
     Fem una escola oberta a tothom, pluralista, on l'educació i la convivència es desenvolupen en un marc de tolerància i respecte sense cap motiu de discriminació.
     Formem persones responsables i preparades per al dia de demà, ensenyant a conviure amb les diferències de forma respectuosa. La nostra actuació es fonamenta en un tracte personalitzat que s'adequa al ritme evolutiu i a les capacitats intel·lectuals de cada nen/a.
     Volem una formació integral de l'alumnat: a partir de les seves potencialitats, desenvolupar totes les seves capacitats; amb propostes innovadores que donin resposta global i coherent a les necessitats educatives i socials plantejades.
     Volem donar qualitat d'ensenyament, aconseguir alumnes amb bona qualificació personal i professional.
     Un dels nostres objectius pedagògics és fer assequibles els aprenentatges a tot l'alumnat respectant el ritme individual de cadascú, utilitzant diferents estratègies metodològiques segons els nivells i les necessitats (racons, grups reduïts, suport a les aules, tractament individualitzat).
     La nostra escola és participativa: la relació família-escola és fonamental i  es garanteix a través de les entrevistes personals i les reunions de classe. També es pot participar en la gestió mitjançant el Consell Escolar i les persones delegades de classe (pares, mares). Mantenim les famílies informades de la vida escolar amb canals de comunicació ràpids i eficaços.
     Eduquem per la salut, tenint cura de l'adquisició d'hàbits, actituds i coneixement correctes que permetin viure i créixer amb la millor salut física, psíquica i social.
     Treballem amb propostes innovadores, amb noves tecnologies (ordinadors, Internet), però sense oblidar que l'educació és integral i que ha de tenir en compte els hàbits, els valors, les capacitats i les actituds per fer de l'alumne/a una persona responsable.

SERVEIS i EQUIPAMENTS

L'escola disposa d'un ampli ventall de serveis i equipaments:

- Aules:Dues aules de cada nivell des de pàrvuls de 3 anys fins a 6è de primària.
- Aules d'educació especial: Són dues aules on es treballa  amb  alumnes que requereixen un ajut especial.
- EAP: Departament d'orientació psicopedagògica per aquells alumnes que  ho necessitin.
- Aules TIC: Dues aules amb conexió a internet dotades amb ordinadors connectats en xarxa, canons de projecció i reproductor dvd. L'aula TIC 2 s'utilitza també com aula d'anglès. .
- Aula de música: Dotada d'instruments i condicions adequades per un bon treball.

- Aula d'acollida: Dotada amb quatre ordinadors. Ajuda l'alumnat de diferent parla a integrar-se amb la resta dels alumnes de l'escola i al seu ritme .
- Biblioteca: Amplia, ben il·luminada i amb un gran fons literari. Disposa de tres ordinadors connectats a internet.
- Laboratori: Equipat tant per fer pràctiques com treballs de plàstica.

- Ludoteca: Equipada amb diferents espais lúdics per a Educació Infantil.
- Gimnàs: Ampli i acondicionat. Amb calefacció i vestuaris.
- Guarderia: De 7:30h a 9h del matí. Servei coordinat per L'AMPA. (Associació de mares i pares de l'escola)
- Menjador: amb cuina pròpia i personal especialitzat. El menjador és ampli i ben equipat on es treballen els hàbits personals i socials.
- Patis: Són tres, amb una superfície total de 3.075m2. que inclouen dues pistes de bàsquet i una de futbol sala.
- Activitats extraescolars: Activitats coordinades per l'AMPA .

- Idiomes:La llengua d’aprenentatge i vehicular és el català. El castellà i l'anglès s'inicien a primer. Actualment, com a prova pilot, es fan 45 minuts orals de llengua anglesa a P5.

tornar a l'índex