26/03/10 - TROBADA DE TEATRE

El grup de teatre de l'IES Santa Eulàlia, que està en funcionament des de fa 9 temporades, participarà el proper mes d'Abril en una 25ª Trobada de Teatre a Bellpuig d'Urgell. + info

18/12/09 - TEATRE

Dissabte 19 de desembre de 2009 a les 20 h tindrà lloc, al Centre Cultural de Santa Eulàlia, la representació "El llarg dinar de Nadal" de T. Wilder a càrrec del grup de teatre de l'IES Santa Eulàlia. El preu de l'entrada és de 3 € i serà en benefici de les ONG del barri de Santa Eulàlia. + info

20/06/08 - FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2008

Els guanyadors de la 1a fase del Concurs de FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2008 han estat: Sara Doblas amb "Paral·leles i Meridians", Paula Cristobal amb "Com aconseguir infinites antiimatges d'un sol cop ", Mònica Alias amb "Paral·leles sobre rodes " i Carles Gomila amb "Canvi d'eixos". En la segona fase, a nivell de tot Catalunya, la fotografia "Canvi d'eixos" de Carles Gomila ha guanyat el segon premi en la seva categoria. Enhorabona a tots els participants!

11/06/08 - TEATRE

ELa-ela TEATRE actua el proper 15 de juny a les 18:30 al Centre Cultural La Bóbila i presenta l'obra Els ocells d'Aristòfanes.

NO TE LA POTS PERDRE!!!

29/04/08 - PROVES CANGUR 2008

Jordi Masmitjà, de 4rt d'ESO, ha quedat classificat en el lloc 37è a les Proves Cangur 2008 d'entre els més de 6000 participants de tot Catalunya. L'enhorabona a tots els alumnes i les alumnes de l'institut que hi han participat.

Foto de tot el grup

Alumnes de 4t durant les proves

22/04/08 - FEM MATEMÀTIQUES 2008

Felicitem a tot l'alumnat de 2n d'ESO que ha participat a la 1a fase del Fem Matemàtiques 2008 i, molt particularment, a:

Cristina Delgado
Elisabeth Durán
Sara Sanz
Jéssica Villarroel

Que van ser seleccionades per a participar a la segona fase del concurs i que han guanyat la prova de grup!!

Premi de la prova de grup

Participants al Fem Matemàtiques

4/04/08 - ENGLISH PROJECT 2007-08

A grup of students of 1r Batxillerat have done a blog about Scotland. It consists of some tutorials and podcasts to let other students know about Scottish literature and culture.
Have a look at our blog:

Students of 1er Batxillerat

Our blog

23/04/10 - JORNADA DE PORTES OBERTES BATXILLERAT

Dimecres 5 de maig, de les 19 h fins a les 21 h, l'IES Santa Eulàlia obrirà les seves portes a tots/es aquells/es que estiguin interessats/des en rebre informació sobre els estudis de Batxillerat al mateix centre i fer una visita de les seves instal·lacions.

2/02/10 - PREINSCRIPCIÓ ESO

Del 2 al 12 de Febrer és obert el període de preinscripció per cursar els estudis d'Educació Secundària Obligatòria el proper curs escolar 2010-11. + info

23/01/10 - PROGRAMA COMENIUS

L'IES Santa Eulàlia és un dels participants al Programa Comenius. Els seus objectius són, entre altres, fomentar l'ús del les llegües estrangeres a partir de la coneixença dels costums i de les tradicions dels llocs d'origen dels diferents participants. + info

15/01/10 - PORTES OBERTES ESO

Dimecres 20 de Gener hi ha Jornada de Portes Obertes a l'IES Santa Eulàlia.

Entre les 19 h i les 21 h l'Institut acollirà a totes les persones interessades en rebre informació sobre la realització dels estudis d'Educació Secundària al centre i es podrà fer una visita de les seves instal·lacions.

3/11/09 - LLENGÜES ESTRANGERES

L'IES Santa Eulàlia participa en un PELE, Pla Experimental de Llengües Estrangeres, durant els tres cursos compresos entre el 2008 i el 2011. Alguns dels projectes que s'han treballat durant el curs 2008-09 els podreu trobar publicats al blog de Francès de l'IES Santa Eulàlia: http://staeulaliafrance.canalblog.com

27/10/09 - LA CASTANYADA

El proper divendres 30 d'octubre a partir de les 11:15 h tindrà lloc la celebració de la Castanyada amb un torneig de futbol i esmorzar popular al pati de l'institut.

1/10/09 - EXTRAESCOLARS

Inicien les activitats extraescolars que l'institut ofereix a alumnes, mares i pares per al nou curs escolar. +info

15/09/09 - TEATRE A L'INSTITUT

Comença la novena temporada del grup de teatre de l'institut, ELA-ela TEATRE, format per alumnes de 3r, 4t d'ESO i de Batxillerat diürn i nocturn. + info

14/09/09 - EL NOU CURS DIGITAL

Un grup d'alumnes de 2n d'ESO comença el curs amb l'ordinador portàtil com a nova eina per a l'ensenyament i l'aprenentatge.

4/09/09 - INICI DEL CURS 2009-10

El proper dilluns 14 de Setembre comença el nou curs escolar.

• 09:15 - 13:00 h: Acollida de l'alumnat de 1r d'ESO
  • 11:45 h: Presentació de l'alumnat de 2n, 3r i 4t d'ESO
  • 12:45 h: Presentació de l'alumnat de Batxillerat diürn
  • 17:00 h: Presentació de l'alumnat de Batxillerat nocturn

17/10/08 - 50è ANIVERSARI

El proper dilluns 20 d'octubre a les 19 h tindrà lloc l'Acte inaugural de la celebració del 50è Aniversari de l'IES Santa Eulàlia. Per a més informació consultar el programa d'actes.

20/12/07 - Intranet de l'IES Santa Eulàlia

Aquesta és l'adreça a través de la qual podreu accedir a la nova intranet de l'institut: http://phobos.xtec.cat/rserran3