TERCER
QUART
L'ESPAI DEL CICLE MITJÀ DE PRIMÀRIA
Aquestes són les activitats que estem fent a l'etapa de Cicle Mitjà de Primària. En fem de moltres altres activitats però englobades a tota l'etapa de l'Ensenyament Primari. Aquí només hi trobareu les nostres. A veure que us semblen? Enguay anirem substituint les activitats antigues per les noves.
Col·legi Vedruna Malgrat de Mar. C\ Mar 30-32 i C\ Pla S\N Telèfon: 93 761 03 27 Fax: 93 761 16 12

SORTIDA AL POBLE ESPANYOL.

Aquest primer trimestre, hem anat d’excursió al Poble Espanyol, un indret molt curiós i alhora molt interessant. Un trencaclosques format per diferents peces d’arreu d’Espanya, amb rèpliques d’edificis, monuments emblemàtics i cultures diverses.
Vàrem veure carrers plens de tallers artesanals (vidre, ceràmica, cuir...), amb varietat d’utensilis fets amb les mans i amb màquines senzilles.
Els artesans ens van ensenyar com és la seva feina, en què es segueix un procés força elaborat però s’obtenen uns resultats de molta qualitat. Nosaltres mateixos vam per d’artesans per un dia i férem un braçalet de cuir, gravant el nostre nom.
Ens van quedar xulíssims!

Clica aquí per veure les imatges d'aquell dia

Concurs La Castanya d’Or.

Aquest és ja el sisè any que aprofitem la festa de la Castanyada per realitzar el concurs de La Castanya d’Or, en què els alumnes fan diferents treballs amb material reciclat o reutilitzat i amb fruits o materials típics de la tardor.
En els cinc darrers anys hem fet una mica de tot: disfressar moniatos, crear joies i complements, decorar samarretes, fer escultures, fotografies de la tardor... Aquest any hem creat uns meravellosos mòbils per decorar els sostres de l’escola!
La veritat és que cada any els resultats són fantàstics i comprovem que amb materials reutilitzats i amb una mica d’imaginació es poden fer autèntiques meravelles!

Clica aquí per veure les imatges d'aquell dia