Torna a l'inici
HISTÒRIA
rellotge

Actualment l'escola es troba en un creixement continuo des de fa un parell de cursos. La població del Maresme Nord està augmentant de manera considerable degut a l'immigració i als moviments dels habitants de la zona metropolitana de Barcelona cap a la nostra comarca. Les places escolars ofertades per les escoles del centre del poble s'ocupen ràpidament. La nostra escola és l'única amb possibilitats de creixement, té suficient espai. El fet de que l'escola es trobi en l'extrem nord-est de la població i que aquest sector no és, precisament, el que creix més crea certes tensions. S'ha iniciat un procés de reformes de l'edifici que durarà alguns cursos i que convertiran al CEIP Marià Cubí un altre cop en una escola de doble línia. A l'estiu del 2003 es van reformar les aules d'Educació Infantil, aquestes obres no van ser de la qualitat que el professorat esperava. L'estiu del 2004 es va acabar de reformar la zona d'Educació Infantil, es van fer obres a un aula de Primària, es van posar finestres i portes d'alumini en algunes zones. Les reformes continuaran ....

Ves a "Fotos amb història"
Clica si vols veure un recull de fotos

Logotip del 25è aniversari celebrat el curs 1999-2000

Torna