ESCOLA EL CARME-VEDRUNA MANLLEU
FESTES I ACTES CULTURALS 2004-2005

Inici de curs:
Amb la il·lusió renovada per l'escalfor del sol estiuenc, encetem un nou curs.

15 de setembre de 2004

Castanyada:
A Manlleu per la tardor, cantem, ballem, torrem i mengem castanyes per fer-nos passar la fredor.

1 de novembre de 2004

Sta. Cecília:
Do, re, mi, fa, sol, la, sí, do, la patrona de la música cel·lebrem amb il·lusió.

22 de novembre de 2004

Patges dels reis:
Vinguts de llunyanes terres orientals, els patges de Ses Majestats els Reis visiten la nostra escola.

22 de desembre de 2004

Pastorets:
Nadal, és tradició, i a la nostra escola, "els pastorets" representem i així xics i grans per a la festa ens preparem .

20-21-22 de desembre de 2004

Dia de la no violència i la PAU:
Quans saps obrir-te als altres fas créixer la PAU

30 de gener de 2005

Dijous llarder :
Arriba la quaresma, i heu d'agafar provissions, tothom a menjar botifarra.

3 de febrer de 2005

Carnestoltes:
Disbauxa, bogeria, anarquia i bon rotllo, això és el que el rei carnestoltes ens encomana.

4 de febrer de 2005

Setmana de l'esmorzar solidari:

Aquest any i seguint la tradició (10 anys) alumnes i professors hem col·laborat comprant l'esmorzar (pa amb xocolata); pel projecte de les Carmelites Vedrunes de Kimbau, per comprar un motor per moldre el manioK, que és un cereal que conforma la base de l'alimentació de la població d'aquesta regió africana.

14 al 18 de febrer de 2005

Jornada de portes obertes:
Ens agrada ensenyar la nostra escola, en un dia qualsevol "plena de vida" (les portes obertes es fan en horari lectiu).

8 de març de 2005

1 any de l'11- M :
Tenim a la memòria les víctimes del brutal atemptat de Madrid. Els hem recordat tots junts al pati de l'escola, mentre escoltàvem el "Cant dels ocells".

11 de març de 2005

St. Jordi :
Jocs, florals, llibres i roses, en ple esclat de primavera.
Sta Joaquima de Vedruna :
149 anys fa que ho cel·lebrem i amb alegria ho diem.
22 de maig de 2005
Fi de curs :
La calor inunda les aules, s'acaba el treballar i passarem moltes tardes a sota l'alzinar.
22 de juny de 2005
Tornar a la pàgina principal