Diagnòstic prenatal

Barcelona, 1989

Tutor: Miquel Mulet

Resum
Tracta sobre els mètodes i procediments per tal de detectar tot tipus de defectes congènits en un futur, així com la Síndrome de Down, de Turner, etc.

Per què vas escollir aquest tema per fer el treball?
Principalment perquè tinc familiars que es dediquen a aquest món. Vaig pensar que era un bon mètode per conèixer tots els diferents "pros" i "contres" amb que una persona es podria trobar dins d'aquest camp, així com els defectes congènits que poden afctar un fetus i les decisions més correctes que s'hauríen de prendre, com abortar o no.
-Estàs penedida de haver escollit aquest tema per al teu treball?
No, gens ni mica. És més, crec que ha estat una manera per conèixer-me encara més, en el sentit de tenir més clares les meves idees i coneixements per uns futurs estudis. Sens dubte, el treball de recerca m'ha ajudat a aclarir les meves decisions.
-A què vols dedicar-te professionalment en el futur?
Encara no ho sé segur. Però el camp a què voldria dedicar-me en un futur seria el sanitari. Com, per exemple, medicina, infermeria, fisioteràpia, etc
.

a la pàgina d'inici