El logotip

Barcelona, 1988

Tutor: Joaquín Turina

Resum
Aquest treball recull totes les diferents propietats i tècnique bàsiques dels logotips. Així doncs, he procurat recopilar tota la informació possible d'arxius i treballs relacionats amb els logotips per tal de donar a conèixer tants aspectes fins ara tan desconeguts per a mí..

Per què vas escollir aquest tema per fer el treball?
En un inici la meva idea de treball era estudiar plenament el disseny gràfic, però xerrant amb el meu tutor del treball, Joaquín Turina, em va recomenar centrar l'estudi en un únic aspecte. I aquest va ser el dels logotips, potser perquè era un tema que m'atreia i tenia tan lluny alhora.
-Estas penedit de haver escollit aquest tema per al teu treball?
No, en absolut. Per una banda cal dir que no és senzill trobar bona informació, potser perquè els logotips són un tema d'evolució constant, però val a dir que estic molt satisfet d'haver investigat en aquest camp, del qual he aprés moltes coses.
-A què vols dedicar-te professionalment en el futur?
A alguna disciplina relacionada amb la mecànica i/o amb el disseny gràfic.
a la pàgina d'inici