Obrir fronteres.La immigració

Badalona, 1989

Tutor:Cesáreo Villagrá

Resum
El meu treball tracta sobre la immigració subsahariana a Catalunya i pretén mostrar una cara de la immigració que no es veu als mitjans de comunicació. A més d'analitzar el fenòmen al llarg de la història i actualment, tracta del perquè d'aquestes immigracions i les seves conseqüències.

Per què vas escollir aquest tema per fer el treball?
Perquè durant el temps en què havíem de triar-lo, tot just començava la primera onada forta d'immigrants subsaharians. A més, crec que és un tema d'enorme actualitat i sempre m'ha interessat molt.
-Estàs penedida de haver escollit aquest tema per al teu treball?
No, en absolut. L'únic problema que he tingut és que hi ha moltíssima informació i el tema és molt extens.
-A què vols dedicar-te professionalment en el futur?
Vull estudiar medicina. En un futur, m'agradaria poder passar un temps al Senegal d'ajuda humanitària. Les entrevistes realitzades m'han acostat molt a la situació dels immigrants i m'agradaria molt poder realitzar aquest viatge.
a la pàgina d'inici