Prevenció de riscos laborals (els riscos psicosocials dels educadors a l'escola pública)

MARÍA DEL MAR ALFARO ESCAMILLA
Barcelona, 1988

Tutor: Joaquín Turina

Resum
El treball consta d'un estudi dels principals riscos psicosocials que pateixen els educadors, i a través d'unes enquestes realitzades als professors, he fet una anàlisi dels principals riscos que ells valoren més perjudicials.

Per què vas escollir aquest tema per fer el treball?
Perquè tant la psicologia com l'educació m'agraden molt i em va interessar molt unir aquests dos sectors per fer el treball.
-Estas penedida de haver escollit aquest tema per al teu treball?
No, no estic gens penedida perquè m'ha agradat molt el resultat d'aquest treball, i també perquè he après coses que abans no sabia i em semblen interessants.
-A què vols dedicar-te professionalment en el futur?
Vull estudiar Magisteri, és a dir, professora de nens i nenes de primària. També voldria especialitzar-me en Psicologia.
a la pàgina d'inici