L’ALUMNAT DELS CURSOS 2007-2008 I 2008-2009 QUE EN FINALITZAR L’ETAPA D’ESO NO OBTINGUÉS EL TÍTOL DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (GESO) I TINGUI L’EDAT MÀXIMA PER CONTINUAR EN EL CENTRE ES POT PREINSCRIURE A LA CONVOCATÒRIA ANUAL DE LES PROVES PER A L’OBTENCIÓ DEL TÍTOL.

Per poder presentar-se a les proves els alumnes han de complir els requisits següents:

* Tenir 18 anys o fer-los en l’any natural de realització de les proves. L’edat requerida es podrà rebaixar fins els 16 anys per l’alumnat que tingui contracte laboral que li impedeixi assistir al centre educatiu en règim ordinari, o que es trobi en procés d’obtenció d’un permís de treball o que sigui esportista d’alt rendiment.
* Haver finalitzat l’ESO sense el GESO i no tenir més de 5 matèries suspeses.
* Haver finalitzat l’ESO durant un dels dos cursos anteriors (2008/09 i 2007/08)

L’alumne/a només podrà anar a fer aquesta prova al darrer centre on va estar matriculat/da.

Dates de preinscripció: de l’1 al 10 de febrer a la secretaria de l’escola de 9 a 10 i de 3 a 4.

Data de realització de les proves: 15 de març

Per informació sobre els continguts i els criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries adreceu-vos a Direcció.

Per a més informació consulteu: Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 5523 – 10.12.2009 92835