Castanyada

Amb un temps més propi de primers de setembre que no pas de finals d'octubre, el dia abans de Tots Sants vam celebrar a l'escola la festa de la castanyada. Al matí vam fer els panellets i vam deixar les castanyes a punt de ser torrades. També vam rebre la visita de la Marieta Castanyera que ens va explicar el significat d'aquesta diada i com es celebrava antigament.

I a la tarda els nois i noies de la classe de 5è i 6è van preparar un seguit de proves per passar-nos-ho bé tots plegats. Mentre es feia aquesta gincama els avis torraven les castanyes i les mares n'omplien les paperines a punt de ser menjades. Cap a quarts de cinc van anar arribant al pati de l'escola molts pares i mares per acompanyar-nos tot menjant els panellets, les castanyes i els moniatos

Nadal

El dijous 21 de desembre, últim dia de classe del trimestre va tenir lloc la celebració de la festa de Nadal.

A la sala petita del Centre Recreatiu es va fer el tradicional concert de Nadal, amb nadales i poemes. A continuació es va fer cagar el tió, que ens havia arribat a l'escola uns quants dies abans i al qual havíem atipat de valent.

El tió es va mostrar generós i va cagar regals per a cada classe i per a cadascun dels nens. Tots desitjant-nos bones festes vam acomiadar el curs fins l'any vinent.

DIJOUS LLARDER

El dijous 15 de febrer tots els alumnes i mestres de l'escola vam anar a celebrar el dijous llarder a Rubió. Vam marxar tot caminant després d'esmorzar. Vam arribar a la masia i després de fer diferents jocs i activitats vam dinar tots junts a l'era de la casa. Després de dinar encara vam tenir una bona estona per jugar abans de tornar cap a l'escola, on vam arribar a les 5 de la tarda. Només alguns dels més petits de P3 van fer una part del viatge de tornada en cotxe. Tots els altres valents van arribar a peu. Els alumnes i mestres de l'escola de Mura van venir a celebrar aquesta diada amb nosaltres.