LOGOTIP - MASCOTA

logotip   mascota

• Tant el logo com la mascota van néixer fa ja uns quants anys, l'any 2000, en el transcurs de les activitats programades per tal de celebrar el 25è aniversari del col·legi.
  • Durant el primer trimestre del curs 1999-2000 es va convocar un concurs per a triar el que havia de ser el logotip de l'escola. Hi van participar tots els alumnes, de P-3 fins a 6è. La convocatòria va tenir molt d'èxit i es van presentar treballs de molta qualitat. El jurat, format per pares i mestres de l'escola, va tenir moltes dificultats a l'hora de triar-ne dos.
  • Ja en aquesta fase avançada del concurs es va decidir que dels dos dibuixos finalistes un es convertís en el logotip de l'escola i l'altre en la seva mascota.
  • Com a logo es va escollir un dibuix que representava l'edifici escolar i que havia estat realitzat per la classe dels "Follets" (P-5), que tenia la Teresa Moragas com a mestra - tutora.
  • Per altra banda, es va pensar que la figura d'un drac podia ser prou representativa del CEIP Sant Jordi i es podia convertir en la mascota. Aquest dibuix va ser obra de la llavors alumna de 5è "Laura Villodres".

• La mascota, que havia estat en un principi força oblidada i no havia passat més enllà de sortir en la revista del 25è aniversari, va ja prendre forma al llarg del curs 2007-2008. Després de valorar diverses propostes i de realitzar una votació en que hi va participar tota l'escola, se la va batejar amb el nom de "CUCDEFOC". Ara ja forma part de la vida diària del Sant Jordi i ha donat la benvinguda a molts nens i nenes. Esperem que segueixi al llarg de molts anys amb nosaltres.