MEDI AMBIENT

• Des de ja fa temps hi ha a l'escola una gran preocupació pel medi ambient. S'ha anat prenent consciència de l'important que és reciclar i els nens i nenes, després de diverses activitats i visites, cada dia més, veuen la necessitat d'estimar i mimar el nostre món, el món de tots.

• Tot i el treball que ja es va portant a terme des de fa anys a l'escola (estalvi d'aigua, descens sensible del consum de paper, reciclatge dels diversos materials , utilitzant els contenidors adequats, implantació progressiva del boc'n roll, conreu d'un hort ecològic), un dels objectius del present curs és treballar a fons el tema del medi ambient per tal de fer un pas endavant i avançar, conjuntament amb els propòsits municipals cap a un Montmeló més verd i més sostenible.

CURS 2013-2014

ESCOLA GUANYADORA