CICLE MITJÀ

L'ESPAI

Som la classe dels VOLCANS

Hola!

Som els nens i nenes de la classe de quart i aquest any serem la classe de L’ESPAI. Han vingut tres nens nous, el Sergio Jiménez, el Sergio Martínez i el Martín. BENVINGUTS A L’ESCOLA ROSSEND MONTANÉ!!!

Estem estudiant l’espai i els planetes i és molt divertit i interessant. Farem activitats molt divertides i investigarem i descobrirem un munt de coses: les naus espacials, els astronautes, els astres, les galàxies, si hi ha extraterrestres...! Ens agradaria anar a l’espai però em sembla que ens quedarem amb les ganes.

Aquest any tenim tres professores noves, la Laia, la Mar i l’Ariadna. Són molt divertides i amb elles aprenem moltes coses.

Farem poques excursions però molt divertides: a Mas Albornà a estudiar les plantes i a les bodegues Torres, al molí paperer de Capellades, al parc eòlic de la Serra de Rubió i al Canal Olímpic a fer caiac i tir amb arc.També farem piscina i extraescolars i ens ho passarem molt bé.

Hola!!!

Som els nens i nenes de 3r. La classe es diu ELS VOLCANS perquè volem fer un projecte per aprendre moltes coses i sobre tot fer molts experiments de volcans.

També, aquest curs, volem fer excursions i tallers. Segur que ens ho passarem molt bé!!!