CICLE SUPERIOR

5è La classe dels lloros

6è La classe dels terratrèmols

Hola, som els nens i nenes de cinquè.

Som la classe dels lloros i les cotorres. Ens diem així perquè no parem de parlar (això ens diuen tots els mestres que tenim).

El nostre tutor està molt content del nom que hem escollit, ja que així podrem fer un petit projecte dintre d’una de les unitats didàctiques que donarem aquest any: els animals vertebrats.

Aquest curs hem canviat de cicle, ara comencem l’últim de la Primària. Ens hem d’esforçar molt ja que el curs vinent serà l’últim, abans d’anar a l’Institut. És per aquest motiu que comencem a fer bastants deures.

Per aprovarintentarem estar atents a les explicacions dels mestres i fer els deures a casa.

Bé ja us anirem explicant com ens va pel nou cicle, de moment estem en fase d’adaptació.

Hola, som els nens i nenes de sisè!

Som la classe dels terratrèmols. Ems diem així perquè som molt moguts i semblem un terratrèmol.

Serem els mes grans de l’escola.

Esperem que tota la classe pugui passar de curs i que tots els professors/esquedin satisfets de nosaltres .

I també esperem quedurant tot el curs estiguem donant bon exemple als més petits.

Hem començat el curs amb bon peu i així tenim de continuar per acabar bé i anar molt bé preparats a l’ institut.

Ens estem adonant que sisè és un curs molt difícil perquè a vegades tenim de participar en les activitats de la escola.

Els professors ens fiquen moltsdeures, són bastants difícils però ens esforcem per fer-los bé