BIBLIOTECA

Aquest curs engeguem de nou el projecte de la “Biblioteca: La biblioteca un espai de d’aprenentatge, de recerca i d’informació”.

L’escola està tirant endavant aquest projecte malgrat el Departament d’Educació no ens dóna cap recurs, ni econòmic, ni humà, per fer-ho.

Setmanalment els alumnes des d’Ed. Infantil 5 anys fins a sisè d’Educació Primària, baixen a la biblioteca on fem el préstec dels llibres, les activitats d’animació a la lectura i l’escolta de contes.

Tenim una mascota anomenada “el follet de la imaginació” que ens guia en les diferents activitats, així com una maleta viatgera per a cada nivell educatiu. Les maletes viatgeres contenen llibres i contes de diferent tipologia i en diferents llengües.

Aquest curs entrarà també a l’aula de 3 anys i de 4 anys, una mascota amb una motxilla on hi haurà un conte. Aquest conte els nens el prendran a casa perquè els pares els el puguin llegir.

Àngels Agramunt

Responsable de la biblioteca escolar