Adaptació de l'òpera de Mozart, per commemorar el 250 aniversari del seu naixement.

Formen l'orquestra els alumnes de sisè (músics) i de primer (instruments).

La representació ha anat a càrrec dels alumnes de segon a cinquè.

Acte 1r-(2n A)
En un bosc espès amb un munt d'ocells, el príncep Tamino volia caçar el Drac que espantava tothom al reialme. Durant la baralla, el príncep es dóna un cop amb la branca d'un arbre i cau a terra. Les dames de la Nit apareixen i maten el drac amb la seva màgia.

Acte 2n-(2n B)
Les Dames de la Nit miren el príncep Tamino que és inconscient a terra. Els sembla un noi tan maco que li canten una cançó però marxen de seguida perquè no s'enfadi la Reina de la Nit.

Acte 3r- (3r A)
Al bosc, amb els ocells, hi viu Papageno, l'ocellaire a qui li agrada sobre tot beure, cantar i menjar. Papageno és també tot un conquistador.

Acte 4t- (3r B)
Papageno i el príncep Tamino es troben al bosc i mantenen una conversa. Papageno, per fer-se el valent, diu que ell ha matat el drac. Les dames de la Nit el fan callar amb la seva màgia.

Acte 5è- (4t A)
Les Dames de la Nit expliquen, al príncep Tamino, la història de la princesa Pamina, filla de la Reina de la Nit que ha estat segrestada per Sarastro i li ensenyen un medalló amb el rostre de la princesa. Tamino, de seguida se n'enamora.
Apareix la Reina de la Nit, els demana que busquin la seva filla i els dóna una Flauta Màgica per ajudar-los a trobar-la.

Acte 6è- (4t B)
Tamino i Papageno arriben al castell on és la Princesa. Com que no la troben, fa sonar la Flauta Màgica i la Princesa apareix. Tamino i Pamina s'enamoren sobtadament. Sarastro no els deixarà marxar fins que no superin unes proves.

Acte 7è - (5è A)
Tamino i Pamina superen les proves amb l'ajut del seu amor i de la Flauta Màgica. Ara ja poden marxar.

Acte 8è- (5è B)
Papageno es queda sol i trist i comença a pensar en una Papagena que una vegada va conèixer al bosc i de sobte, es troba amb ella. Una altra vegada arriba l'amor sobtat.