PINZELLADES DE SENSIBILITZACIÓ ARTÍSTICA

Conscients que, dintre de la formació integral dels alumnes, l'educació de la sensibilitat artística hi desenvolupa un paper important, a l'escola es programen una sèrie d'activitats encaminades a desenvolupar aquest aspecte de la personalitat. Activitats que van des del gust per la lectura fins al teatre, passant per la dansa o la comunicació àudiovisual.
A continuació una petita mostra d'allò que vam fer durant el curs 2007/08:

TREBALLEM ELS CONTES

- Mirar, llegir, explicar contes.
- Escriure'n de nous.
- Triar-ne un per classe. Llegir-lo, aprendre'l de memòria, fer-ne un resum escrit.
- Amb el conte triat, fer un llibre gegant per classe.
- El dia de Sant Jordi, explicar-lo a la resta de companys.

CONTES GEGANTS FETS AL CICLE MITJÀ

UN CONTE DE PARVULARI: P-5

EL CONTE DE L'AULA D'ACOLLIDA

LA MÀGIA DEL TEATRE

Una de les activitats programades dins de l'expressió oral, és la representació teatral.
Diversos són els objectius que ens proposem: Fer teatre ensenya a treballar en equip. Potencia l'esforç i la memorització. Millora l'expressió oral i la bona dicció. Ajuda els alumnes a desinhibir-se i a expressar-se en públic, etc.
Les representacions han estat possibles gràcies a l'esforç i a la il·lusió dels mestres i dels nens i nenes.
Aquest curs les obres escollides han estat:
- "MARTÍ AMAGAT INVESTIGADOR PRIVAT" i "UNS PEIXOS VALENTS" obres representades pels alumnes de 1r.
- "ARMUCA, L'INDI RODAMON" a càrrec dels alumnes de 2n.
- "EL VESTIT NOU DE L'EMPERADOR" i el musical "GREASE" pels alumnes de 4t .

- Els" PASTORETS" obra tradicionalment representada pels alumnes de 6è i amb la qual hem estat una de les 7 escoles finalistes del premi a la millor Acció Escolar de Promoció de la Cultura Tradicional Catalana realitzada en el curs 2007- 08.
A continuació un muntatge fotogràfic i un vídeo de les actuacions que les escoles finalistes vam fer, al Moll de La Fusta de Barcelona, el dia 24 de juny del 2008:

MUNTATGE FOTOGRÀFIC

ÀUDIOVISUAL DELS PASTORETS

EL VESTIT NOU DE L'EMPERADOR

GREASE

DANSA D'APADRINEMT

Des de fa anys, les danses d'arreu del món formen part de la programació de música i d'educació física. La dansa que us mostrem en aquest vídeo porta per títol "Dansa d'apadrinament" perquè la fan conjuntament els nens i les nenes de primer amb els seus padrins i padrines de sisè.

LES 10 MERAVELLES DE CATALUNYA

Els alumnes de sisè, organitzats per parelles, van fer un treball sobre les "Deu meravelles de Catalunya" fent servir un programa de presentació i un buscador. En guardem una mostra.