TALLERS

Dintre de les activitats d'educació artística, el centre programa uns tallers. En aquests tallers hi col·laboren pares i mares, En aquests tallers hi col·laboren pares i mares que faciliten atendre més individualment cada alumne en la realització de les tasques..

EIs tallers que es realitzen aquest curs són els següents:

EDUCACIÓ INFANTIL

Es faran els tallers els dijous per la tarda. Seran tallers d'experimentació basats en astronomia, aprofitant que aquest curs és l'any de l'astronomia segons l'UNESCO. Se'n faran 4, i duraran 4 setmanes. Tots/es els/les alumnes passaran per tots els tallers i per totes les mestres.
A més es realitzaran d'altres tallers amb diferent temàtica, segons la festa que es celebri a l'escola (nadal, carnaval, sant jordi...), fent així gaudir i participar molt més als nens/es.
Aquest curs la plàstica es farà com a taller cada dimecres al matí i durant tot el curs, on hi participaran els nens i nenes de P4 i P5.

CICLE INICIAL

Divendres al matí
- Dibuix i pintura.
- Jocs.
- Paper.
-Fang.
- Costura

Les responsables són les mestres amb l'ajut de mares

CICLE MITJÀ

Dijous al matí:
- Paper
- Volum
- Dibuix
- Costura
- Descobrint pintors

CICLE SUPERIOR

Dimecres matí.
Nivell 5è

Dibuix i pintura.
- Estudi d'un pintor (creativitat, diferents tècniques utilitzades i obres més significatives)
- El punt i la línia (composicions diverses).
- Traçats geomètrics, producció de composicions concretes i abstractes.
- Treballs de pintura utilitzant diferents tècniques i materials.
- Estudi dels colors.

Figures amb volum.
" Estudi de diferents textures.

Nivell 6è
Dimecres al matí

Dibuix i pintura:

- Estudi d'un pintor important i reconeixement de les seves obres més significatives.
- Composició amb tècniques de "punt i línia" (aprofundiment)
- Dibuix geomètric (aprofundiment)
- Estudi dels colors (aprofundiment)
- Collage
- Volum: Circuits i construccions.
- Marqueteria: Escultures prenent com a model Antonhy Caro.
- Taller d'escacs.