|
MENGEM FRUITA
 ELS NENS I NENES DE QUART PREPAREN LA FRUITA La renten la tallen a trossos i li posen aigua amb llimona perquè no s'oxidi.
La posen en safates i la treuen al pati perquè quan surtin els nens i
nenes a l'hora de l'esbarjo puguin menjar-se-la tranquil.lament.
|

|

|

|
La fruita ens agrada, és un menjar molt saludable i recomanable
|
|
|