ESCOLA: menjador

La Nina coordina l'activitat i col·laboren amb ella l'Olga, la, l'Eli, la Isabel i la Mariana.

Hi ha servei durant tots els dies lectius.

Modalitats:

•      Fixa: és aquella on l'alumne fa ús del servei cada dia, durant tot el curs escolar.
  •      Fixa segons dia: és aquella on l'alumne fa ús del servei un o més dies de la  setmana durant tot el curs.
  •      Esporàdic: és aquella on l'alumne en fa ús quan ho necessita. Per utilitzar aquest servei és necessari que al matí s'avisi a la monitora responsable del menjador i que se li faci entrega del tiquet corresponent.

Preu: alumnes domiciliats 6,35€ dia, IVA inclòs, alumnes tiquets 6,95€ dia, IVA inclòs.

Forma de pagament: els tiquets s'han de comprar a la Caixa de Sabadell-Unnim. Tambés existeix la possibilitat, només per els comensals esporàdics, de comprar-los a secretaria els dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 9:10h.

NOVETATS

Els infants becats atès que fan ús del servei al llarg de tot el curs tenen la consideració d’usuaris fixes i com a tal hauran de domiciliar el pagament de les quotes. Aquestes famílies no podran efectuar el pagament mitjançant tiquets (a la Caixa no es vendran tiquets per becats).

Aquest curs ,amb les absències justificades dels infants domiciliats, no es farà un retorn total de l’import del tiquet, es retornaran 4,70€/dia ja que l’import restant 1,65€ correspon a despeses d’estructura fixa i no s’abonaran.

Cada setmana oferim un menú diferent.