L'escola Activitats Festes AMPA

Organització
Dansa i música
AMPA de l'escola Agnès Armengol
Amb aquest taller es pretén educar l'oïda tot aprenent a distingir i relacionar les qualitats del so, així com potenciar l'expressió corporal, el moviment i el ritme a través de la música.

Realització de les activitats
Anglès

Moviment d'Esplais del Vallès

Grup d'Educació en el Lleure Pandora

Aquesta activitat està basada en l'expressió oral. Mitjançant jocs i activitats lúdiques dirigides als infants per aprendre i practicar anglès.

Horaris
Informàtica
Dilluns
Dimecres
Divendres
Dansa i música de P3 a 2n
Anglès a 2n i 3r
Anglès 1r
Esports de 1r a 6è
Informàtica de 3r a 6è

Esports
Cada trimestre es durà a terme una activitat diferent. L'objectiu principal que plantegem per a aquesta activitat a part d'ensenyar les tècniques del joc, es crear un espai de competició motivador on no es doni una importància excessiva al fet de guanyar o perdre.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2015
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Activitats escolarsSortidesActivitats extraescolars