L'escola Activitats Festes AMPA

Festes
La castanyada
Castanyada Castanyada
Anualment a l'escola Agnès Armengol cel·lebrem la castanyada. Al matí, mentre varies classes fan tallers de massapà, panellets o trufes. A la tarda tots ens trobem al teatre per recitar poemes i cantar cançons de tardor. Finalment anem al pati per berenar.
Festa de Nadal
Pels dies de Nadal, l'escola es vesteix de gala. Al llarg d'aquells dies fem cagar el tió, escrivim i li donem la carta al patge real, preparem i representem obres de teatre, cançons en català i anglès. Finalment sortegem paneres plenes d'aliments obtinguts amb l'aportació de tothom.
Nadal Nadal
Sant Jordi
Sant Jordi Sant Jordi
Cada any celebrem la diada de Sant Jordi amb obres de teatre, activitats, intercanvi o venda de llibres, sortides al centre de Sabadell... Cada curs és diferent.
Jornades Interculturals
Les jornades interculturals tanquen el curs. Es realitzen moltes activitats diferents cada curs. A vegades hi ha inflables, jocs, actuacions de teatre, concert de flauta, danses, exposicions de treballs del curs, les jornades gastronòmiques...
Jornades Interculturals

Llicència de Creative Commons