L'escola Activitats Festes AMPA

Història
La "Escuela Nacional Inés Armengol" -així es deia llavors- es va inaugurar el curs 1974-1975, com a fruit de la reivindicació popular dels veïns de Torre-Romeu i Can Roqueta, que reclamaren amb força l'escolarització plena d'aquests dos barris propers. Una vegada oberta, la col·laboació de pares i mestres aconseguí fer de l'escola una comunitat educativa democràtica i participativa.
"Escuela Nacional Inés Armengol" "Escuela Nacional Inés Armengol"

Hores d'ara, l'Escola Agnès Armengol compta amb una profitosa història de servei a les famílies i als alumnes del seu entorn. Amb 40 anys d'història, l'escola actualitza i revisa el seu Projecte per tal de respondre a les necessitats dels alumnes i famílies en una societat en contínua evolució.

Imatege realitzada per la promoció 99-00

Mural realitzat després de treballar Joan Miró
Quadre de Picasso pintat a la paret d'un passadis.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2013
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Història Projecte educatiu Espais de l'escola Serveis que ofereix l'escola Organigrama de l'escola Informacions d'interès