"25è aniversari"

L' any 2000 vam celebrar el 25è aniversari:

Vam començar la celebració el dia 4 de febrer amb una xocolatada i la inauguració del nostre HIMNE.

Després també celebrarem l'arribada de S.M. Carnestoltes que ens va llegir un pregó sobre el 25è aniversari i la de vegades que ens havia visitat.

Un altre dia ballarem danses per celebrar-ho i el 25 d'abril vam fer una foto commemorativa on estem tots els nens i nenes de l'escola dibuixant un 25 al pati.

Els actes més importants van tenir lloc els dies 20 i 21 de maig de l'any 2000 amb la celebració de la "Jornada de Portes Obertes". Hi havia exposicions retrospectives de la nostra història, així com un vídeo sobre els 25 anys del CEIP Floresta i també es va fer un dinar de germanor al que van assistir molts alumnes i mestres que havien passat per la nostra escola, va ser un dia molt emotiu i agradable.