CEIP TORREGUITART

c/Vallirana,14 - 08207 Sabadell93.723.39.17 email: a8024844@xtec.cat

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

Els nostres principis són:

1- El nostre centre es declara plural, en la mesura que no ha d'excloure ningú per causa de la seva procedència ètnica, religió, ideologia o nivell socioeconòmic, renunciant a tot tipus d'adoctrinament ideològic i religiós.

2- El nostre centre té el compromís de potenciar els valors democràtics, com el respecte, el sentit de la llibertat, la responsabilitat i la participació.

3- El centre assumeix el principi de coeducació, o sigui, l'educació per a la igualtat.

4- L'escola assumeix les diferències individuals de capacitats maduratives i les seves repercussions en tot el procés d'aprenentatge i assoliment dels objectius.

5- El centre assumeix el compromís d'educar el nostre alumnat per a la pau, la solidaritat i la col.laboració

Centre / Cursos / Horaris / Sortides / Llibres / Menjador / Festes / Xerrades / Articles / Eix Transversal / Ampa / Circulars / Consell Escolar / Webs d'interès

Copyright 2008 - 2009© www.xtec.cat/centres/a8024844. Todos los derechos reservados.