ESCOLA PI D'EN XANDRI
08172 Sant Cugat del Vallès
Informacions

Benvolgudes famílies,

En aquest apartat podreu trobar tota la informació relativa a l'inici del proper curs escolar.

. Informacions curs actual

INFORMACIONS sobre menjador i activitats extraescolars les podreu trobar a la web de l'empresa PAIDOS al següent enllaç: https://www.paidos.cat/serveis/Pi-d-en-Xandri/Menjador

• Menjador
  • Activitats extraescolars

INFORMACIONS FI DE CURS

La darrera setmana del mes de juny s'enviaran els informes corresponents a final de curs dels vostres fills/es. En el recordatori a les famílies d'aquest enviament us adjuntarem tant els fulls amb la informació sobre l’organització de la venda de llibres, la socialització i el pagament de la quota de material i la quota de l’AMPA com el llistat de llibres del curs corresponent i d'altres informacions d'interès.
Recordeu que el justificant de l’ingrés de material s’haurà de lliurar a la tutora el primer dia d'escola .
Aquest curs la venda de llibres es tornarà a fer mitjançant una distribuïdora directament en el nostre centre. Els dies de venda de llibres seran els establerts en el full de pagament de materials . Recordeu que s'haurà de dur el resguard de pagament de la quota de l'AMPA per tal de poder comprar el lot dels llibres.
Us preguem que col·laboreu amb l’organització per tal de facilitar la tasca dels pares i mares que de forma voluntària ho estan gestionant.

INFORMACIONS INICI DE CURS

Us recordem que el proper curs acadèmic l'iniciarem el dia 15 de setembre. L'horari del centre serà el següent:

Educació Infantil i Primària: 8.45 - 12.15 / 15.00 - 16.30.