ESCOLA FALGUERA, Sant Feliu de Llobregat

Llegeix-nos:

Mira’ns:

I també a:

Mapa de la pàginaMapa_de_la_pagina_web.htmlMapa_de_la_pagina_web.htmlshapeimage_2_link_0

La pàgina d’anglès:

Aquesta pàgina web i el seu contingut pretenen reflectir el dia a dia i les activitats de l'escola. Qualsevol persona que cregui que la seva imatge no hi ha d'aparèixer simplement ho ha de comunicar a la direcció del Centre.

Música per la classe:

La web de

l’Escol@ Falguera

Benvinguts al Nostre Espai Virtual

Així és la nostra escola

L' escola basa la seva identitat en els principis de tolerància, pluralitat i laïcisme. La llengua catalana és la llengua vehicular i d'aprenentatge. La llengua castellana s'introdueix a partir de primer de primària i la llengua anglesa a P5. Som Escola Verda. Els cursos de 3r i 4t participen en el Projecte Cordes. Comptem amb cuina pròpia. Tota l’escola està totalment connectada al món a través de la fibra òptica. I està preparada per a la connexió dels nous dispositius mòbils.

Volem convertir aquesta pàgina en un referent per a la nostra comunitat educativa, alumnes, pares, mares i familiars, i mestres.

També volem que sigui la porta d’entrada a tota aquella gent que ens vulgui conèixer o a aquelles persones que necesitin saber de nosaltres.

Aquesta pàgina està pensada perquè hi trobeu tota la informació relativa a l’escola, i la feu servir de referent per trobar-hi informació de tot allò que pugueu necessitar.

Navegant una mica per la pàgina ens podreu conèixer millor!

Fes-me clic!
Per aprendre coses de mi

Enllaços d’interès: