ceip abat oliba
concursos i premis

Concursos i premis

Curs 2005-06:

La nostra escola ha obtingut un dels 14 premis a les escoles. El jurat l'otorga: A un equip de mestres d'un alt rigor pedagògic i engrescat amb noves iniciatives, que participa activament en projectes de millora de l'aprenentatge, sobretot pel que fa a la relació entre el pensament i l'adquisició de la llengua.

Curs 2004-05:

• Concurs de dibuix Roura

Els alumnes guanyadors de la nostra escola són: Marta Vivet de P5, Aleix Jiménez de 1r, Sara Archilla de 2n i Nadine Luque i Sílvia Rifà de 3r.

Curs 2003-04:

• Fem Matemàtiques 2004:

Els alumnes de 6è. van participar en la primera fase de l'activitat Fem Matemàtiques 2004. En la segona fase van quedar en segona posició a nivell d'escoles el grup format per les alumnes Bruna Hom, Mireia Sánchez i Mireia Teixidor. En la tercera va quedar en segona posició la Mireia Teixidor.

• Concurs de dibuix Roura

Els alumnes Guillem Guzmán de 5 anys i Rubén Gómez de 2n. han obtingut premi.

• Premi al treball presentat pels alumnes d'educació especial al Concurs Bíblic que otorga el Bisbat de Vic.
  • Carnaval:

Diploma a la carrossa més ben engalanada
    1r premi al concurs de cartells per carnaval: Mireia Sànchez de 6è.
  • Concurs logotip Associació de Comerciants del Voltreganès
El logotip de l'alumne Nil Curiel de 6è. va sortir escollit.

Curs 2002-03:

• Carnaval:
    Distinció a l'engrescament
    Diploma a la disfressa individual més vistosa
    1r premi al concurs de cartells per carnaval: Aida Rovira de 5è

Curs 2001-02:

• Premi al treball presentat pels alumnes de Cicle superior al Concurs Bíblic que otorga el Bisbat de Vic

Curs 2000-01:

• Concurs de dibuix i pintura ROURA: 3r premi per a Carles Tort de P4, Àngel Rierola de 4t i Arnau Sala de 6è.
  • 2n Premi al XIX Certàmen Artístic i Literari en homenatge a Josep M. De Sagarra per a l'alumna Ariadna Guàrdia i Peroliu, convocat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Accèsit pel treball presentat per alumnes de Cicle mitjà i Cicle superior al Concurs Bíblic que otorga el Bisbat de Vic
CEIP Abat Oliba - C/Balmes 1 - tel / fax : 93 857 01 62 - email : ceipabatoliba@xtec.cat