CURS 12-13

CURS 11-12

El dia 30 de gener hem celebrat a l'escola la Diada per la Pau i la No Violència. Hem construït entre totes les nenes i els nens un mur amb missatges per la pau.

Diada de la Pau
fotos

pau

Ja estem preparant el DVD amb els videos dels concerts de Nadal. Aviat el podreu demanar a l'AMPA per fer-ne còpies. Veure VIDEOS

Concert de Nadal

Jornada Jardineria

El passat dissabte, 20 de novembre es va celebrar una nova jornada de jardineria en la que van participar moltes famílies. GRÀCIES DE NOU !!

CURS 10-11

Diada gegantera

El 9 d'abril nois i noies de la nostra escola van fer ballar els nostres gegants, Pau i Paula, durant la Diada Gegantera de Sant Joan Despí

Internet Segura

Material educatiu per parlar en família del bon ús d'Internet i de les Tecnologies en general (ordinador, mòbil, videojocs,...)
Altres materials relacionats

Un dissabte més, les famílies de l'escola han arreglat i posat maques les zones verdes del col·legi.

GRÀCIES!!!!!

Jornada JARDINERIA
14 Novembre

CURS 09-10

L'ESCOLA ESTRENA PISSARRES DIGITALS

L'escola ha adquirit 4 noves Pissarres Digitals Interactives pel treball a l'aula. Les PDIs estan repartides pels diferents cicles: a Educació Infantil, a cicle Inicial, a cicle Mitjà i al laboratori.

Agraïm la col·laboració de l'AMPA per la compra d'una d'elles.

VII JORNADA de JARDINERIA
Diumenge 15 de novembre.
Mira com va quedar!!!

CURS 08-09

L'escola visita el CITILAB

Els nois i noies de 5è de la nostra escola han participat en un taller de robòtica al Citilab. Mitjançant l'ordinador els equips han hagut de realitzar una missió donant ordres a l'intrèpid Indiana Jones.

Fotos Carnaval 09

L'escola es disfressa a la rua de Carnaval del nostre poble. Moltes famílies del Pau Casals has format part de la comparsa dels "Paucasitos". Divertidííssims!!!

CURS 07-08

Si no ho tens descarrega't aquí el Real Player per poder veure el vídeo

Nenes i nens de P5 s'acomiaden del Parvulari amb una gran celebració al gimnàs de l'escola.

L'ESCOLA TORNA A POSAR-SE GUAPA!!!!

Pares, mares, nens i nenes van dedicar el matí del dissabte 10 de novembre a posar més boniques les zones verdes de la nostra escola.

GRÀCIES !!!!!

Com cada any l'AMPA de la nostra escola ha organitzat amb molta il·lusió i creativitat la comparsa de Carnaval. Nens, nenes, pares, mares,... van disfressar-se de mags i van participar a la rua del poble.

Visca la gresca!!!!

"Per Carnaval tot s'hi val".

CURS 06-07

Els nois i noies de 5è i 6è han creat petits vídeos utilitzant el Pinnacle Studio a partir de l'animació de fotogrames.

Quina cucada!!!

Els nens i nenes de P4 van representar la llegenda de Sant Jordi per tot l'alumnat d'Educació Infantil.
Quines actrius i quins actors tenim!!

L'alumnat de 6è ha fet una guia virtual de l'obra de Jujol a Sant Joan Despí. Nois i noies han fet un treball d'edició d'imatges, edició de so i una presentació Power Point. GAUDIU-NE

Al taller de Plàstica noies i nois de P4 han creat boniques i creatives escultures. MIREU-LES!!

Els nens i nenes de primer, durant el tercer trimestre, hem treballat l'artista Josep Mª Jujol. Vivim a Sant Joan Despí on es poden trobar joies modernistes creades per aquesat autor.

A partir de les característiques de la seva obra, hem fet un seguit d´activitats dins l´àrea d´educació visual i plàstica.

Noies i nois, mares, pares i mestres vam participar de la festa amb els gegants de l'escola.

Gegants, capgrossos, gralles i timbals!!!

Fotos impossibles
Retoc d'imatges amb Paint Shop Pro

5èA

Has estat alguna vegada dins un volcà o volant entre els astres de l'Univers?
Nois i noies de 5è ho hem aconseguit creant fotos impossibles amb el programa de tractament d'imatge Paint Shop Pro

A la classe d'Informàtica nois i noies de 6è han creat espectaculars dibuixos a base de simetries utilitzant el Programa Caleidoscopi.

Els dies 20 i 21 de desembre es van realitzar els Concerts de Nadal. Aquest curs a més de ser una activitat oberta a les famílies hem enregistrat els videos i els hem penjat a la web perqué en gaudeixi tothom.

El passat dissabte, 4 de novembre al matí moltes famílies de l'escola van compartir un matí de germanor i col·laboració fent tansques vàries de jardineria i bricolatge. GRÀCIES !!

CURS 05-06

Nois i noies de 5è i 6è experimenten amb fonendoscopis i microscopis dins de l'àrea de Medi Natural.