ESCOLA PAU CASALS

"Ensenyar no ha d’assemblar-se a omplir una ampolla d'aigua, sinó més aviat a
ajudar a créixer una flor a la seva manera ”. Noam Chomsky
FAMÍLIA I ESCOLA
ESCOLES VERDES

La nostra escola és oberta a tothom, i treballem des de la convivència, la col.laboració, la coeducació i els valors de la no violència i la pau.

Considerem l'educació des d'una perspectiva constructiva i pluralista, amb respecte per la diversitat i des de la diversitat.

L'escola es troba a la comarca de l'alt Penedès, al municipi de Sant Llorenç d'Hortons, un poble envoltat pel paisatge de la vinya.

Som escola verda i ens preocupem per la cura del medi ambient, mitjançant la reducció, el reciclatge i la reutilització de residus.

Ens relacionem amb les entitats, les associacions de l'entorn i les famílies, com un eix fonamental per a l'aprenentatge.

Establim una sortida cada trimestre, i celebrem les festes de la Castanyada, el Nadal, el Carnestoltes, la Pasqua, Sant Jordi i el Final de curs.

INFORMACIONS IMPORTANTS

QR web

PAU CASALS

ESPAI MESTRES