C/ Verge de Montserrat, 12.
08731 Sant Martí Sarroca
Tlf./Fax: 93 899 12 54
escolajaumebalmes@xtec.cat

Beques menjador 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que han arribat les sol·licituds per demanar l’ajut individual de menjador, curs 2016-2017, per als alumnes que estan matriculats actualment. El termini per presentar la documentació al Consell Comarcal és del 17 al 31 de maig de 2016 (inclòs), fins les 14 h. i els dijous també de 17 a 19 h. Si voleu sol·licitar aquest ajut, cal que passeu per la direcció de l’escola en hores de despatx per recollir l’imprès corresponent. Així mateix, també us donarem un certificat on hi consta el número IDALU / RALC del vostre fill/a que haureu de consignar en la sol·licitud. Les famílies que estiguin en seguiment de Serveis Socials també hauran de presentar la documentació en el termini establert al Consell Comarcal. Per últim, recordar-vos que tant si heu gaudit com si no de beca el curs anterior, serà necessari l’aportació per part de les famílies de TOTA la documentació que es demana.

[Anar amunt] [AMPA] [Organigrama] [Activitats extraescolars] [Colònies] [Llibres i material]