L'Escola Josep M. Xandri

El Ceip Josep M. Xandri va ser construït l’any 1934.

Com podem veure a les fotografies hi ha dues portes principals, una era la de l’Escola del nens i l’altra la de l’Escola de les nenes.

Inicialment constava de quatres aules i un despatx a cada part.

Més tard l’Escola va passar a ser mixta i es van ajuntar les dues parts.

L’any 1978 es va incorporar al sistema educatiu el parvulari, i varen ocupar un lloc a l’edifici de Les Monges.

L’any 1983 es va allargar una ala de l’escola i els pàrvuls van estar al mateix edifici.

L’any 1990 es va allargar una altra ala de l’escola i vam tenir sala de professors i biblioteca i a més a més dues aules.Per tant tindríem aula de psicomotricitat i aula de música.

L’any 2003 es va construir un edifici davant de la galeria i vam tenir menjador i aula de música i l’aula que abans estava assignada a música va passar a ser l’aula d’informàtica.

L'Escola durant la dècada dels 50 L'Escola durant la dècada dels 90 L'escola l'any 2007