L'ESCOLA
LA REVISTA
ENLLAÇOS

FORUM 2004 - EL FORUM A L'ESCOLA - FORUM 2004

Aquest curs tots els nens i nenes de l'escola estem participant en diferents activitats relacionades amb el FORUM DE LES CULTURES 2004 que se celebrarà a Barcelona.

Una mar de mans Hem adornat tota l'escola amb les nostres mans.

Les tres bessones fan les paus A Educació Infantil hem llegit el conte i hem parlat de les moltes maneres que hi ha per fer les paus quan estem enfadats.

En Ring 1,2,3 i un món nou A Cicle Inicial hem llegit aquest llibre d'Emili Teixidor i hem fet frases i dibuixos sobre el món que no ens agrada i el món que volem.

Les llengües al món A Cicle Mitjà hem fet un treball de recerca i d'informació sobre diferents llengües que hi ha al món.

El gat amb botes A Cicle Mitjà hem llegit una adaptació teatral del gat amb botes i hem reflexionat en com podem ajudar al gat amb botes a fer un món més just. També farem la representació teatral al teatre del poble!!!!

El petit príncep A Cicle superior hem llegit una adaptació teatral del Petit Príncep. Hem imaginat com seria el nostre planeta. Si voleu veuren's farem la representació al teatre El Centre de Sant Quirze de Besora.