Projecte de
treball del CEIP Segimon Comas i El Centre de Sant Quirze de Besora. (Curs 2003-2004)

Taller «Com es prepara una obra de teatre?» i visita al teatre El Centre Cicle superior

El taller va consistir en explicar com és el procés de preparació d'una obra de teatre. S'explicà qui és i què fa un director, com es tria l'obra, com es fa el repartiment i es decideixen els actors i actrius que faran els personatges, es va mostrar als alumnes què és una primera lectura, com es fa l'anàlisi de text, la caracterització de cada personatge i finalment el moviment escènic.
Per a desenvolupar aquest taller els/les alumnes van escollir un personatge de l'escena 7 de l'obra adaptada "El petit príncep" i van memoritzar el text, així tota l'explicació es va poder fer a partir d'exemples pràctics que permeteren la participació de gairebé tots els alumnes.
Abans del taller es va fer una visita guiada per totes les instal.lacions del teatre d'El Centre.