ELS NOSTRES DIARIS… cicle superior cinquè

L'Hostal Llambrich
L'Ampolla

" El que em va agradar més de tot va ser recordar els paisatjes i les botigues que havia vist a l'estiu passat, de vacances."
Jaume Escorigüela.5è.

"Ens vam llevar i ens vam dutxar jo vaig ser la primera de dutxar-me i no sortia aigua calenta..."
Janna Locher.5è.

"A mi em va agradar quan anavem amb el vaixell, vaig veure un home que estava al mig del mar pescant amb la canya i ens va dir adéu."
Aleix Portell Mas. 5é

"Quan vam arribar a l'habitació se'ns va fondre la llum, i ens la van venir a arreglar."
Sara Farrarons.5è.

"Quan vam arribar a l'hotel ens van fer esperar i l'Eudald, l'Eric i jo estavem saltant tocant un plàstic i ens van renyar i com a càstig ens havíem d'estar asseguts a un banc.
Oriol Macos 5è

"Al Delta de l'Ebre en comptes de Xavier, o Xevi em deien Javier o Javi i això em va sorpendre perquè estem al mateix país i en llocs es diu una paraula diferent o més parules, per exemple:Al Delta nen es diu xiquet i això em va sorpendre."
Xavier Martinez 5è

"El dimarts 29 d'Abril, a la tarda, vam anar a la cooperativa arrossera, a veure com empaqueten l'arròs. Quant vam acabar, vam anar a la botiga que el venien. Quan l'Olga i jo, que erem les últimes, vam acabar de pagar vam sortir, i ja no hi havia ningú. Al cap de buscar i buscar a tot el grup, vam trobar a la Mariona, directora, que també ens estava buscant, i al final es va arreglar tot"
.Sílvia Valldeneu i Olga Delisau. 5è

"A l'Ecomuseu ens vam trobar amb una altra escola i no ens vam fer gaire amics..."
Manel Font. 5è.

" Anavem amb l'autocar per anar a veure dues llacunes: La tancada i l' encanyissada però per veure-les hi anavem amb bici i l'Oriol i la Janna van caure..."
Marta Rota. 5è

"Quant estavem a les habitacions vaig començar a tirar fotos al sostre, al lavabo i les habitacions.
Elvis Torres.5è.

"Sabeu que a Tarragona hi ha el pont del diable que és un pont molt antic"
Núria Tubau 5è.

"Allà a l'Ecomuseu ens vam trobar amb nens d'altres escoles i ens van demanar de quina escola erem i l'Antonio va contestar que erem de l'escola dels "pixapins" i s'ho van creure".
Aina Teixidor. 5è

" El que em va agradar més va ser quan vam arribar a l'hostal."
Antonio Garcia.5è.

"A mi em va agradar quan l'Arantxa va fer una foto a un cambrer de l'hotel i el cambrer es va empipar però per fer-li una broma".
Berta Valverde. 5è