EDITORIAL

Som l'estiu, els dies són llargs i tots tenim ganes de gaudir d'aquest solstici d'estiu. La Festa Major, .les revetlles, les xerrades al capvespre, els jocs, les vacances, el temps compartit amb els altres fa que ens sentim més comunicatius i oberts.

Des de l'escola volem compartir amb totes les famílies les nostres experiències viatgeres, per això una primera part d'aquest Xerraire està dedicada a una mostra de les sortides que hem fet aquest curs.

També volem donar-vos a conèixer la continuació del nostre treball d'estudi del riu que fem des d'Educació Infantil a Cicle Superior i convidar-vos a fer una passejada per conèixer amb els vostres fills/es els trams de rius adoptats i poder valorar el treball que hem fet.

Per últim ens acomiadem amb unes imatges d'una de les activitats que aquest curs ens ha satisfet: l'ajardinament del pati.
Des d'aquí agraïm la col.laboració de tothom i convidem a tirar endavant aquesta actuació.

Des del Xerraire ens acomiadem desitjant-vos un bon estiu i moltes idees pel proper curs.