PROJECTE "ESCOLTA'M".

Una experiència de tutoria personalitzada.

Us informem que al número 361 de la revista d'educació GUIX s'ha publicat un monogràfic sobre el Projecte "Escolta'm" que desenvolupem a l'escola. Tenim la satisfacció de dir que aquest projecte va néixer a l'Escola La Jota.

Actualment hi participen en el projecte uns 3.000 alumnes de diferents centres escolars de Catalunya, aproximadament uns 150 tutors i 27 referents que acompanyen als docents, el projecte està impulsat per l'ICE de la Universitat de Barcelona.

Volem mostrar-vos aquesta experiència arrelada a la nostra escola, que és una prova de l'interés dels nostres docents per millorar de manera constant la seva tasca, aquest projecte és el fruit de la seva connexió i implicació en el desenvolupament escolar i personal dels nostres alumnes.

Aquí trobareu els articles d'aquest monogràfic:

- "El què, el qui, el com, el quan i el perquè del projecte "Escolta'm".

- "Escolta'm", un projecte amb una organització.

- Què és la classe petita? Estratègies i recursos d'aula.

- L'"Escolta'm" i la gestió de les emocions.

- Aprofitant la xarxa.

- Escoltem les experiències.

- Per saber-ne més...