Un arbre sol

Hi havia una vegada un arbre sol que estava en un bosc d'una escola.
Un dia l'arbre va començar a caminar. Quan veia un nen li deia:
- Hola! - i el nen s'espantava i marxava corrent. Això passava amb tots els nens. Quan veia els nens que jugaven, es posava a plorar perquè ell no podia jugar amb els altres perquè estava sol. Els nens s'hi enfilaven i cada dia es feia més petit.
Al final se'n va anar de l'escola i abans de marxar va dir adéu a Les Pinediques.
Des d'aquell dia l'arbre no va estar mai més sol perque va anar al bosc i allà si que hi havia altres arbres.
Li van crèixer les arrels, es va convertir en un arbre altíssim i va ser feliç per sempre més.

Laia, 3r.
Va trobar altres arbres
L'arbre vivia sol
Va ser feliç per sempre més
El cavaller blanc
Fa molts segles hi havia el castell del cavaller blanc.
El cavaller blanc vivia a Anglaterra, però n'hi havia un altre que vivia a França que li deien el cavaller negre.
Un dia els dos es van barallar i el cavaller negre li va dir al cavaller blanc:
- "GGGGRRR" tonto, per què has dit a la gent que tu ets més fort que jo?
El cavaller blanc va contestar:
- Per què no fem una prova?
- Val, fem-la, va respondre el cavaller negre.
Va començar la lluita amb els cavalls i les llances; sort que portaven unes armadures de metall que els protegien dels cops, perquè si no haurien quedat mig morts.
Al cap d'una estona el cavaller negre va dir:
- Em rendeixo; has guanyat.
Des d'aquell moment es van unir i van anar sempre plegats lluitant tots dos junts.
Van arribar a tenir els castells més rics d'Anglaterra.

Albert, 3r.
El cavaller blanc i el cavaller negre
La lluita dels cavallers