Les Pinediques Les Pinediques

FESTA DE LA PRIMAVERA 2000

Aquest any hem tornat a gaudir, com cada any, de la Festa de la Primavera. Ha estat una diada molt alegre, en que pares, mestres i alumnes, i en molts casos també avis i tiets, participen tots plegats d'unes activitats que precisament pretenen això, gaudir i fer gaudir en família.

Van començar a les nou del matí amb una caminada i bicicletada populars en les que hi va haver una bona participació. Tots junts ens vam trobar, prop de Can Gasala, per esmorzar coca amb xocolata.

Quan, a mig matí, vam arribar a l'escola, cansats però contents, ens vam trobar amb una agradable sorpresa: el pati de l'escola estava convertit en una veritable pista d'esport d'aventura: rocòdroms, tirolina, toro salvatge i inflables pels més petits. Tots vam provar les nostres habilitats d'una forma ben divertida.

A la tarda, hi va haver jornada de portes obertes amb exposicions a les aules sobre temes treballats durant el curs. Simultàniament, es van instal·lar les "paradetes" d'artesania casolana on es podia comprar des de penjolls ètnics fins als clàssics punts de llibre, a més de capsetes d'herbes aromàtiques, cireres de l'arbre del tiet, magdalenes de l'àvia, etc., un autèntic Mercadal.

Després de "fer negoci" ens vam trobar a Can Costa i Font per continuar la festa. Les mestres i els alumnes van organitzar un magnífic festival, amb actuacions que els pares esperaven amb cert nerviosisme, perquè en gran part eren una sorpresa. Cal felicitar a l'equip de mestres per la seva encertada selecció i realització: Enhorabona!. Al final de l'acte, l'APA va procedir a l'acomiadament dels alumnes de 6è. curs mitjançant el lliurament d'un diploma acreditatiu per part de la seva mestra tutora. Finalment, els alumnes de 6è, es van acomiadar amb un ball sorpresa al ritme de música "country".

Al vespre es va concloure la festa amb el tradicional sopar i ball, que va desbordar les previsions.

En resum, tot un èxit de participació i diversió.