· Festa de Santa Cecília, 22-11-18
  Dijous 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília amb una cantata oberta a les famílies. Totes les cançons parlaven de PAU, AMOR, AMISTAT, CONVIVÈNCIA, TOLERÀNCIA... els valors que ens agrada transmetre a la nostra escola.
Us compartim uns videos del concert:

· Infantil
· Primer primària
· Segon primària
· Tercer primària
· Quart primària
· Cinquè primària
· Sisè primària
· Video final

· Sit Up, l'Alça
  Gràcies a les gestions fetes per l'ajuntament de Torrelles de Foix amb la Diputació de Barcelona i dins del projecte de Salut i Educació Comunitària, el passat dimecres 21 de novembre van venir el Joan, el Raül, la Carla i la Vanessa de la Fundació l'Espiga per desplegar el programa d'"Higiene de la Postura dins de l'Aula". Han posat 3 alces a les cadires de cada aula i ens han explicat la importància de seure bé. Moltes gràcies per pensar en el Guerau per fer aquesta activitat !!!

· Espectacle Bibliobús
  Enguany el Bibliobús El Castellot ha organitza a l'escola Guerau de Peguera l'espectacle "El Triacontes del bibliobús" de la Companyia deParranda<https://www.deparranda.cat/>, dins el projecte de foment de la lectura als bibliobusos que està adreçat als infants. Vam poder escoltar els quatre contes escollits a l'atzar i participar de les coreografies que ens proposaven. Moltes gràcies bibliobús !!!

· Lectura fàcil
  L’escola participa al
Premi Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si voleu veure més informació al respecte, feu clic en el següent enllaç:

L’alumnat de 6è ens recomana els llibres que estan llegint per a les tertúlies dialògiques. No us perdeu els seus consells:

· Consell 1

· Consell 2

· La Jordina Biosca ens explica contes
  L’actriu i narradora vilafranquina, Jordina Biosca ens visita a l’escola per explicar contes a l’alumnat de 3r a 6è. Hem escoltat una llegenda tibetana sobre l’orígen de l’univers, la humanitat i el perquè del color negre del corb i l’obligació de treballar per poder menjar, tant de les persones com dels bous… Tot plegat, una mica escatològic, la veritat !!!
Moltes gràcies Jordina !!! Ens has fet gaudir i participar d’un espectacle de gran qualitat i molta proximitat. Si voleu veure un recull de fotos d'aquesta activitat, feu clic aquí.

· Les mares castanyeres
  Les mares de l’escola col·laboren a la festa de la castanyada preparant els tallers i vestint-se de castanyeres. Ens han fet passar una tarda molt divertida !!
Moltes  gràcies per fer escola !!!

· La cultura i les tradicions marroquines

Dins de l’àrea de valors la Rachida, exalumna de l’escola, ens ha explicat la cultura i les tradicions marroquines a tota l’educació primària. Mostrar actituds de respecte actiu envers les persones, les seves idees, opcions, creences i les cultures que conformen Torrelles és una de les competències que treballem a  valors.

· Patis actius
  Volem agrair la participació de la comunitat educativa que dissabte 20 d'octubre va venir a la jornada de patis actius. Sense la vostra participació altruista no hagués estat possible. Us seguirem informant d'aquest projecte més endavant. Entusiasma't amb el pati dels teus fills !!!

Si voleu veure com ha quedat el pati amb els arbres que vàrem plantar, ho podeu fer durant aquesta setmana al finalitzar les classes a la tarda (16:30 h.) També podeu veure un petit vídeo de com va anar aquesta jornada. Per veure'l cal que feu clic aquí.

· Notícies sobre la inauguració de l'escola
  Si voleu veure notícies, fotos i retalls de premsa relacionades amb la inauguració de l'escola del passat dissabte 15 de setembre, feu clic en els següents enllaços:

- Inauguració escola, premsa comarcal

- Fotos inauguració escola, premsa del Departament d'Ensenyament

· Llistat de llibres 2018-2019

Per veure la llista de llibres d'aquest curs, cliqueu aquí.

· Espai sense fum
  Seguint la normativa del Departament d'Ensenyament, us informem que hem penjat uns cartells informatius sobre la importància de no fumar al voltant del recinte escolar per tal de transmetre bons hàbits als vostres fills/es. Us agraïrem respecteu aquesta normativa. Moltes gràcies.

· Recollida d'oli (Clakis)
   Vegeu més informació respecte de la recollida d'oli per reciclar fent clic aquí.

· Calendari escolar 2018-2019
   Per veure el calendari escolar d'aquest curs, feu clic aquí.

· Inici curs escolar
   El dimarts 12 de setembre es van iniciar les classes per aquest curs escolar 2018-2019.